lördag 3 mars 2007

FAQ

Här kommer årets FAQ, den påminner väldigt mkt om tidigare årens FAQs...


När är FFFFFF?
-8-10juni!

Vad kostar biljetterna?
-finns inga biljetter, det är alltså gratis.

Jag är så jättegammal, kan jag inte få komma in gratis då?
-jodå.

Kan jag få pengarna tillbaka om jag inte kan komma till festivalen?
-vilka pengar?

Hur gör jag om jag vill uppträda på festivalen?
-det är helt fritt att uppträda på ffffff, det finns dock ingen ström.

Var ligger Falun?
-i dalarna.

Hur tar man sig till FFFFFF?
-till fots, med bil, buss, eller elefant.

Var ligger festivalområdet?
-ca 20min promenad från falun centrum. se vägbeskrivning.

Får man ha med sig kamera eller ljudinspelningsutrustning på festivalen?
-javisst.

Vad får man ha med sig på FFFFFF?
-dricka, mat, kompisar, underkläder, paraplyn, partytält, bilar, mazariner, markbundna campingstolar, giraffer etc.

Vad får man inte ha med sig på FFFFFF?
-saker man kan göra sig illa på, och kanske lite annat som jag inte tänkt på... såsom flygande campingstolar...

Systembolag?
-finns inte på festivalområdet.

Finns det toalett på området?
-nej, men det finns papptallrikar.

Får man bajsa bakom CPFF-flaggan?
-Nej!

Blir det några band i år då?
-det kanske inte är helt omöjligt.

Hur söker jag ackreditering till sommarens festival?
-Om du vill bevaka FFFFFF-festivalen för din tidning, TV- eller radiostation så ska du fylla i dina uppgifter själv i vårt web-baserade ackrediteringssystem. Info om när ackrediteringssystemet kommer att öppnas dyker upp senare.

6 kommentarer:

Alice sa...

Jag har hört tyckten som säger att festivalbiljätterna är slut :(

ffffff-festivalen sa...

det stämmer inte, det är inte slutsålt än, men dom har gått åt snabbare än vanligt.

Anonym sa...

HAHA Papptalrikar!! :D

/Niclas

Anonym sa...

Ytterliggare en stor mängd biljetter ha nu släppts, vilken nästan dubblat antalet möjliga besökare jämfört med förra året.

Anonym sa...

nån som vet vart cpff-flaggan är nånstans btw? är den kvarglömd på området denna vinter oxå?

Anonym sa...

cpff-flaggan befinner sig i min tvättkorg då den är nersmetad med bajs. mwahahahaha